My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

02 August 2012

Kasut Nikah Idaman

Walaupun tarikh perkahwinan aku ni dh tak lama lagi, tp aku buat2 rileks je.. tp dalam hati sape yg tau?? Betapa cuaknya aku!! Sekarang ni duk fikir pasal kasut nikah pulak. Dalam kepala otak ni memang ler banyak pilihan!! Dalam pemilihan kasut ni, aku memang tak kisah. Asalkan kemas dan CANTIK!! Aku tak berapa gemar sgt kasut bertutup, tp lebih selesa yg bertali kat belakang tumit tu. Takder la melecit kan kakiku ini. Ahaks!!  Macam picture kat bawah ni :



Macam ni pun cantik jugak

Tapi lepas kawen nak pakai ke mana pulak kan??? ishhh...
Sebenarnya banyak pilihan di hati..Tapi, tengoklah cm mane. Kena usaha lebih lagi ni untuk mencari kasut idaman gue... heeee....



1 comment:

  1. nana
    aku vote pic no 1
    ;)

    tips:
    kalau taknak sakit kaki cari heels yg tumit lebar.

    ReplyDelete